informacije

Treći dan d.o.o.
Stara cesta 25,
10251 Hrvatski Leskovac
tel: 098 96 00 917
fax: 01 48 33 360
OIB: 25228729097
IBAN:HR2823600001101942079



mate737@gmail.com




nardužbe i prodaja

tel: 098 96 00 917

e-mail: mate737@gmail.com

 






knjižare

Ponuda

Michael D. O'Brien

Teofil| Cijena: 94,50 kn| Roman - Tvrdi uvez

Djelo koje će vas zaokupiti je u potpunosti vjerodostojno, i povijesno i psihološki. U ovoj glazbi nema niti jedne pogrešne note. Želite li ući u vremenski stroj i istinski zaživjeti u svijetu prvoga stoljeća? Tada pročitajte ovu knjigu! ( Peter Kreeft profesor filozofije, Boston College) ******* O'Brien i opet obrađuje temu istinite objave pred nevjerničkim naraštajem. Ovaj roman ispituje dušu našega vremena kroz oči svetoga Luke i Teofila te onih što ih susreću, uključujući i samoga Gospodina. O’Brien oživljuje čudo koje je ispunilo Lukinu dušu. (James V. Schall, DI, profesor političke filozofije na Sveučilištu Georgetown) ******* — Svi su romani Michaela O'Briena na neki način 'povijesni,' čak i oni što ih se nerijetko smatra 'proročkima.' Teofil, čija se radnja odvija u dalekome prvome stoljeću, plod je pomna istraživanja, te se odlikuje finom teksturom, raskoši i uvjerljivošću, u svome opisu bogata kolopleta sredozemne uljudbe u vrijeme apostolâ. Proza u obliku pisama neopisivo je izazovna, ponekad čak i liriska te se nameće svojom karakterizacijom događajâ što ih donose Evanđelje po Luki i Djela Apostolska, sa stajališta koje odgovara obrazovanu nežidovu. Prekrasna je to knjiga."(David Lyle Jeffrey, istaknuti profesor književnosti i humanističkih znanosti na Sveučilištu Baylor)


Sveti Luka je svoje Evanđelje i Djela Apostolska uputio čovjeku po imenu Teofil.
Tko je bio Teofil? Bibličari to ne znaju, pa ga to čini podobnim likom za živu maštu Michaela O'Briena. U ovoj izmišljenoj priči, Teofil je skeptični, ali obljubljeni poočim svetoga Luke. Zainteresiran čudesnim svjedočanstvima o "Christosu" što ih je, u obliku kronike, primio od svoga ljubljenoga sina Luke, Teofil – grčki liječnik, inače agnostik – kreće u potragu za Lukom kako bi ga doveo kući.

                                       *****

U ovoj knjizi sublimirano je više knjiga no što ih se može prebrojiti. Tu su prenešene misli pametnih umova, napisane i izgovorene na više ljudskih jezika. Sve to potvrđuje da se Vječna Riječ ne da zarobiti i uredno složiti u svitke, da bi potom bila odložena kao artefekat. Možemo je samo promišljati i ta promišljanja zapisivati, učiti iz toga, ali nikada nećemo ovladati njome. Knjiga života otvara se dok živimo, dok je mi iščitavamao puninom svojih ograničenih sposobnosti.

_________________________________________________________

 

 

 

O romanu Teofil:

 

 

Roman Teofil ovoga vrsnoga pisca zaslužuje pohvalu jer je on uložio mnogo truda prije samoga čina pisanja, i to studiranjem povijesne pozadine njegove radnje. Osim toga, vrlo je dobro koncipiran, što olakšava čitanje i daje činu čitanja svojevrsnu dražest, pogotovo što nas povezuje s vremenom papirusa i pergamena u 1. st. po. Kr. Uza svu tu strukturalnost roman je s veoma jakim promišljanjem o Onome koji je bio razapet na Križu između dvojice raspetih razbojnika na brdu Golgoti pokraj Jeruzalema. To je Krist, Spasitelj. On je Logos, Mudrost, Slovo, Riječ. Prvi kršćani su ga predstavljali između sebe kao znak ribe koja na grčkom glasi IXθYΣ. To je ustvari tetragram čija slova daju ovaj Kristov titul: Iήσους Xριστος θεοσ Yοσ Σοτερ (Jesus Kristos Theu Yos Soter), što znači: Isus Krist Sin Božji Spasitelj. Oni su, dakle, imali znak ribe kao svoj tajni znak prepoznavanja u tome velikom svijetu gdje su progoni bili svakodnevna pojava i razapinjanje ljudi na križ (pax romana), što je danas jedan od najzanimljivijih ikonografijskih znakova kršćanstva, ne uzimajući u obzir križ u svim njegovim ikonografijskim oblicima. Autor se skriva u liku Teofila, koji je ovdje ujak sv. Luke, pisca Evanđelja i Djela apostolskih, od čega je i krenula znatiželja poganina Teofila za onim što je opisao njegov dragi Luka u ta dva velika novozavjetna spisa. Njegova traganja su vrlo impresivna, koja se mogu usporediti i s mnogim lutanjima i čeznućima za Bogom suvremenoga čovjeka, a njegove lamentacije pod Križem stvaraju snažnu dramu koja potresa do dna ljudskoga bića i čiji se kobni tijek može zaustaviti jedino prihvaćanjem Raspetoga i njegova nauka, odnosno poistovjećivanjem s Kristom Raspetim i Uskrslim, koji nas vodi u kronosu, vremenu kroz mnoge nevolje do Kraljevstva potpune ispunjenosti i savršenstva. Ovo je roman koji nadmašuje mnoge druge jer u njemu imamo obilje tema o kojima se svakodnevno raspravlja, a obrađene su u svjetlu Uskrsloga, čiji je grob ostao prazan obasjan Svjetlom.

Vinica, 25. siječnja 2010.                                                  

 prof. don Ilija Drmić

5ex05d.jpg

 

 

 

 

 

 

 

© 2010. Treći dan d.o.o. Sva prava pridržana.

Powered by Kentico CMS for ASP.NET Development by: ENDORA